Blog

W “kupie” raźniej ;)

W  “kupie” raźniej ;)

Słowo wakacje  oraz określenie  wakacyjny pobyt  zawsze kojarzą mi się z odkrywaniem nowych, nieznanych miejsc, odpoczynkiem od pracy i codziennego trybu życia, a także (chociaż może powinnam napisać najbardziej) z chwilą wyciszenia, pobyciu samej z sobą, cichemu celebrowaniu fal morskich czy wbijających się w niebo górskich szczytów. Jakże duże było moje zdziwienie, gdy pod wpływem  impulsu zgodziłam się na wyjazd razem ze swoimi znajomymi z moim ulubionym Eurocampem...

3 sierpnia 2018 0 komentarzywięcej

Glamping i piesze wycieczki w Chorwacji i Austrii – czerwiec 2018

Ponieważ nie byliśmy na prawdziwych wakacjach od trzech lat, moja Żona (Mrs B.) i ja, nie mogliśmy doczekać się ponownej wizyty w Chorwacji i Austrii, które według nas są najbardziej urzekającymi zakątkami w Europie. Uwielbiamy na wakacjach zwiedzać pieszo, a oba te kraje oferują naprawdę dużo interesujących i zróżnicowanych szlaków. Nie mniej podekscytowane podróżą były nasze małe chihuahua (pomimo swoich rozmiarów potrafią pokonać naprawdę długie trasy!), chociaż… przed wyjazdem niekoniecznie to okazywały.

6 lipca 2018 0 komentarzywięcej

Wspomnienie wakacji w Austrii i nad Jeziorem Garda

Po długiej i śnieżnej zimie, stęsknieni wiosennego słońca  postanowiliśmy spakować bagaże i wyjechać tam gdzie i temperatury wyższe i słoneczka  też więcej.  Lubimy odwiedzać kraje w których nasze dzieci jeszcze nie były, by później móc je zaznaczać na mapie Europy i świata. Tym razem nasz wybór padł na słoneczne Włochy oraz przejazd przez Austrię, która zawsze nas zachwyca swoim dziewiczym pięknem. Pierwsze dwa dni spędziliśmy w samym sercu Austrii czyli w zielonej Styrii. Piękne zielone polany z  żółtymi mleczami, a w tle ośnieżone szczyty 2.5 tysięczników to krajobraz kempingu Bella Austria, na którym oprócz namiotów znajdują się  także domki wynajmowane przez Eurocamp. Na tak krótki pobyt w zupełności wystarczył nam domek Verde. Świetnie wyposażony i z klimatyzacją, która w pierwsze majowe, chłodne jeszcze noce doskonale sprawdziła się w celu dogrzania pomieszczeń.  Schludne i zadbane zakwaterowanie w połączeniu z niezwykle uprzejmą obsługą kempingu i ciekawym placem zabaw to był strzał w dziesiątkę.

28 czerwca 2018 0 komentarzywięcej

Simuni - camping na księżycowej wyspie

Simuni to przepięknie położony camping na wyspie Pag, który dane było mi zobaczyć dzięki podróży służbowej mającej na celu lepsze poznanie campingów w Dalmacji. Na wyspę drogą lądową można dostać się jedynie przejeżdżając przez Paški Most o długości 301 metrów. Po przekroczeniu mostu, jadąc w kierunku miasta Pag, błękit Adriatyckiego morza pięknie kontrastuje z surowym skalistym wybrzeżem, który przypomina typowo księżycowy krajobraz.

11 czerwca 2018 0 komentarzywięcej

Chorwacka przygoda z Eurocampem

Miała być Alzacja, wyszła nam Chorwacja…Wrześniowe prognozy pogody były tak tragiczne, że na kilka dni przed wyjazdem postanowiliśmy zmienić kierunek – zamiast campingu w Schwarzwaldzie jedziemy więc do Chorwacji! Wielkie dzięki dla Eurocampu za taką elastyczność :) Udało nam się znaleźć wolne miejsca na Laternacamp na Istrii, a potem na Simuni na Pagu. Do pierwszego celu (Laternacamp) dojeżdżamy około 15.00 i po formalnościach można w końcu zdjąć grube ciuchy, bo pogoda jest przepiękna! Robimy obiad i gdy w końcu zbieramy się do spaceru po campingu zaczyna mruczeć burza. Camping jest ogromny, nasz domek jest na samym końcu przy płocie, więc kawałek od morza. Obchodzimy sporą część campingu zaliczając place zabaw i salę z kulkami. Poniedziałek mimo złych prognoz pogody wita nas pięknym słonkiem. Wstajemy więc i po śniadaniu jedziemy do Poreca. Parkujemy niedaleko centrum i przez blisko 4 godziny szwędamy się po mieście. Jest tu naprawdę pięknie!

5 marca 2018 0 komentarzywięcej

Nasz partner Homair ma nową stronę internetową i nową, super promocję!

Nasza współpraca z firmą Homair trwa już czwarty sezon. Dzięki niej możemy Wam proponować jeszcze więcej destynacji, fantastycznych campingów i świetnych, funkcjonalnych zakwaterowań. Z roku na rok rośnie liczba amatorów oferty Homair, a co cieszy najbardziej, większość z nich planuje kolejne wakacje na campingu. Od kilku dni Homair ma zupełnie nową, fantastyczną stronę internetową. Wybieranie wymarzonych wakacji stało się teraz wyjątkowe proste. Wystarczy wejść na stronę www.homair.pl, znaleźć swój doskonały camping i wypełnić formularz rezerwacyjny online. Dodatkowo, Homair przygotował świetną promocję, dzięki której wakacje są do 30% tańsze. Odwiedźcie nową stroną i przekonajcie się sami, dlaczego warto spędzić wakacje z Homair.

10 stycznia 2018 2 komentarzewięcej

Z ziemi polskiej do włoskiej...

Naszą podróż do Włoch rozpoczynamy 26 kwietnia. Pierwszy przystanek to czeski Mikulov, gdzie zatrzymujemy się na obiad i nocleg w sympatycznym pensjonacie nieopodal prześlicznego rynku. Mimo ponurej pogody i zimnego wiatru decydujemy się przejść przez stacje drogi krzyżowej na pobliskim wzgórzu, aby rozprostować nogi po podróży i podziwiać winnice otaczające miasteczko. Niestety jest już za późno na zwiedzanie tutejszego zamku, w którym można zobaczyć między innymi jedną z największych beczek na świecie – mogącą pomieścić zawartość 100 tys. butelek wina. Pozostaje nam przechadzka po pięknie oświetlonych zamkowych ogrodach. Z pewnością to morawskie miasto jest godne tego, aby zatrzymać się w nim dłużej niż na jeden wieczór.

23 października 2017 0 komentarzywięcej

Moje chorwacko-włoskie wakacje...

Swój wyjazd wakacyjny planowaliśmy już od lutego. Cel został obrany: Chorwacja, jezioro Garda, Włoski Adriatyk. Mieliśmy zamiar połączyć zwiedzanie z wypoczynkiem na campingu. Wyczekany urlop nadszedł i 14 lipca ruszyliśmy w kierunku naszego pierwszego przystanku: campingu Park Umag na Chorwackiej Istrii.To była już nasza druga wizyta na tym ośrodku. Znajoma, przyjazna okolica sprzyjała wypoczynkowi, zwłaszcza, że domki Eurocampu są bardzo blisko morza i jak wychylić głowę- widać wodę!

26 września 2017 0 komentarzywięcej

Wiosenne wakacje w Austrii na campingu Sportcamp Woferlgut

Nasze wiosenne wakacje rozpoczynamy w czwartek 14 maja. Aura  iście makabryczna, totalne załamanie pogody – pada deszcz, jest zimno (około 9 stopni) i wieje silny wiatr. Nie spiesząc się więc około godziny 16 docieramy na nasz camping Woferlgut w Bruck an der Großglocknerstraße, kilka kilometrów od Zell Am See. Pierwsze co robimy, to oczywiście odpalamy ogrzewanie w naszej przyczepie, bo zimno jest do szpiku kości. Mamy bardzo ładną 3-pokojową kwaterę z tarasem. Oczywiście to nadmiar dla naszej dwójki, ale taki jest urok rezerwowania na ostatnią chwilę :) Po rozpakowaniu się i zaspokojeniu głodu robimy rundkę po naszym campingu – jest tu wszystko, czego trzeba dla ludzi, którzy, tak jak my, nie usiedzą zbyt długo na czterech literach (boiska, korty, siłownia, staw, basen itd.) i prawie wszystko jest wliczone w cenę. Idziemy więc wygrzać się do sauny i łaźni, a potem pograć w tenisa stołowego. Jest również bardzo klimatyczna restauracja, w której kończymy dzień na pizzy i piwie.

3 lipca 2017 2 komentarzewięcej

Najlepsze Parki rozrywki w Europie według fanów Eurocampu

W kwietniu, na naszej facebookowej grupie Eurocamp - wybieram wakacje na campingu!, zapytaliśmy o Wasze ulubione parki rozrywki, które chętnie odwiedzacie w trakcie wakacyjnych podróży. Z okazji Dnia Dziecka przedstawiamy wyniki naszej ankiety i prezentujemy sześć najlepszych parków.

1 czerwca 2017 0 komentarzywięcej

Długi weekend w Katalonii

Coraz tańsze bilety lotnicze i rosnąca ilość połączeń z polskich miast bardzo kuszą. Chwytamy więc plecaki i lecimy na przedłużony weekend do Katalonii, jednego z najbardziej popularnych wśród turystów regionów Hiszpanii. Wylatujemy z Wrocławia w środę w nocy. Lądujemy w Gironie, skąd autokarem firmy  Sagalés/Barcelona Bus, można dojechać do centrum Barcelony na dworzec Estació del Nord.

18 maja 2017 0 komentarzywięcej

Glamping - wakacje w namiocie w luksusowym stylu!

Glamping  - wakacje w namiocie w luksusowym stylu!

Jeszcze do niedawna wakacje w namiocie kojarzyły się z młodzieżowymi wypadami, harcerskimi obozami czy wakacjami u babci na wsi. I choć w ich przypadku trudno było mówić o komfortowym wypoczynku, pozostawiały najpiękniejsze wspomnienia. Smakowały wolnością, pachniały trawą, przygodą, świeżym powietrzem, relaksowały dzięki zielonej przyrodzie i dawały swobodę wyboru, jak żadna inna forma wypoczynku. Niejeden z nas tęskni do tych wyjątkowych wakacji. Nie wszyscy jednak marzą o „harcerskich” warunkach, braku wody, niewygodnym materacu i braku prądu. Teraz jednak wakacje w namiocie nabierają innego wymiaru. Można wypoczywać wyjątkowo wygodnie, czerpiąc korzyści z bliskiego kontaktu z przyrodą. Jak połączyć luksus i wygodę z wakacjami na łonie natury?  Wystarczy wybrać na swoje wakacje fantastyczny namiot Safari z oferty Eurocamp lub Lodge z oferty Roan.

18 maja 2017 1 komentarzwięcej

Camping Marina di Venezia - wspomnienie wakacji nad Adriatykiem

A jeszcze nie tak dawno nasza gromadka krzyczała z ekscytacji: 'Jedziemy!' Pakujemy się, pozbywamy się kaszlu i kataru, bierzemy mapy i w drogę! I dokładnie tak zrobiliśmy! Kierunek: Punta Sabbioni, Marina di Venezia. Wybór całkowicie trafiony, bezsprzecznie bajeczny, zaskakujący dopracowaniem i dopieszczeniem przez jego twórców.  Ale od początku. Nasz plan na wakacje był taki: zabrać ze sobą wygodne buty i kapelusz, a całą kasę przepuścić na włoskie lody. Córce i mężowi, ten plan bardzo się spodobał. Nasza trasa miała punkt noclegowy w Austrii (Camping Bella Austria) w dolinie Katschtal.

19 kwietnia 2017 0 komentarzywięcej

Święta Wielkanocne w Rzymie

A gdyby tak wielkanocną babkę drożdżową zastąpić w tym roku włoską colomba di Pasqua? Jeśli mają Państwo ochotę na małą odmianę od tradycyjnej Wielkanocy w Polsce, świetnym rozwiązaniem będzie wyjazd do Włoch, na camping Village Fabulous. Szybka spontaniczna decyzja i za niecałe 2 tygodnie mogą Państwo cieszyć się ciepłym kwietniowym słońcem i kawą na tarasie domku. Tym, którym jednak brakowałoby religijnego aspektu świąt, proponujemy wybrać się do Watykanu. Świetne połączenie campingu z Rzymem, pozwoli na codzienne uczestnictwo w uroczystościach Wielkiego Tygodnia.

3 kwietnia 2017 0 komentarzywięcej

Wspomnienie wakacji z Eurocampem - camping Marina di Venezia

Na podzielenie się opinią i wspomnieniami postanowiliśmy wybrać NAJLEPSZY naszym zdaniem camping. Jestem plastykiem: malarką zainteresowaną poznawaniem historii sztuki. Na wakacje staram się wybierać miejsca, w których mogę pozwiedzać i poznać coś nowego w tej dziedzinie. Dlatego moimi ulubionymi kierunkami są Włochy i Francja. W pobliżu każdego odwiedzonego przez nas kempingu znalazłam atrakcje turystyczne dla siebie. Ale ponieważ jeździmy na urlop rodzinnie, zdanie moich trzech chłopaków również bardzo się liczy. I to oni właśnie: mąż oraz dwóch synów (7 i 9 lat) jednogłośnie królem kempingów wybrali  Punta Sabbioni, Marina di Venezia. Opiszę więc nasz zeszłoroczny pobyt w tym bajecznym miejscu.

31 marca 2017 2 komentarzewięcej

Toskańska wyprawa z Eurocampem

Wyprawa do Toskanii marzyła nam się od dawna. Skuszeni pięknymi zdjęciami przyjaciół, godzinnymi opowieściami o regionie i smakiem przywiezionego przez nich wina, postanowiliśmy sami sprawdzić czy i nam skradną serca okraszone ciepłym słońcem wzgórza Chianti, ciągnące się po horyzont cyprysowe aleje, zielone winnice i pachnące bazylią makarony.

23 marca 2017 0 komentarzywięcej

Eurocamp ma nowe biuro!

Po kilku miesiącach prac, dziesiątkach dyskusji, burz mózgów, sporów na temat tekstur, kolorów, kształtów, zdjęć czy wykończeń, nasze fantastyczne biuro przy Kuropatwiej jest już gotowe! Chyba nikt z nas nie spodziewał się, że tak szybko poczujemy się tu, jak w domu.